ponedjeljak, 25. svibnja 2015.

Grčka 7.dan - 20km (Tolo)

7. dan putovanja smo odlučili posvetiti sebi i bazenu na krovu :-)
Ujutro smo ustali i savladali doručak. Ponovno, bez srama, neprimjerene količine hrane smo unijeli u sebe. Ali...takvi smo. Nakon doručka smo otišli do susjednog grada Nafpliona koji je puno poznatiji od našeg mjestašca Tola. Nafplion je stari grad koji ima svoju povijest. Prekrasne uličice, zanimljiva stabla naranči duž ulica (kao kod nas kesteni), prekrasna utvrda iznad grada,....neka slike više govore od mene.

















Imao sam želju popeti se na tvrđavu, ali kada sam se sjetio da me čeka bazen brzo smo odustali, na žalost. Vidio sam poslije slike sa tvrđave, stvarno je prekrasan pogled. Možda drugom prilikom....
Vratili smo se u Tolo, pojeli nešto i na kupanac. More je bilo prehladno, a počeo je puhati i vjetrić pa je u bazenu bilo ugodnije provesti jedini dan bez motoriranja na ovom putovanju.








I pogled sa bazena na uvalu i otočić preko puta je lijep.





A i po noći je lijepo osvijetljen....






Atmosfera u cijelom hotelu je izuzetno pozitivna i ako nas put ponovo nanese u blizinu, sigurno se vraćamo u Heliotopos apartmane!!!!
Navečer smo prošetali opet do slastičarnice po sladoled i onda još i do obližnje palačinkarnice :-)
Spremili smo se da bi ujutro gubili manje vremena, naravno nakon doručka, i  pomalo tužni otišli spavati jer se rastajemo od ovog prekrasnog mjesta. Sutrašnji dan je i bio lagani povratak prema našim krajevima, odnosno prema sjeveru, što je pojačalo tugu.



Nema komentara:

Objavi komentar