nedjelja, 24. svibnja 2015.

Grčka 6.dan - 205km (Tolo)

Tolo-Epidavros-Corinth-Mykines-Argos-Tolo (205km-4h)


Ruta 6.dan
Probudili smo se oko 8h jer nam za današnji dan nije izgledalo da će nam trebati puno vremena. Spustili smo se do recepcije i domaćin-vlasnik nas je pitao da li nas zanima da pogledamo što nude za doručak. Cijena je 5 € po osobi. Spustili smo se u podrumske prostorije i naravno ostali na doručku, kao i preostala tri dana :-)))






Bili smo prvi na doručku pa sam na brzinu mobitelom poslikao ambijent i ponudu hrane.
U svakom kutku hotela se vidi trud i želja vlasnika da ambijent i osjećaj boravka u hotelu ostanu zapamćeni.
Nakon doručka ponudio nam je pomoći oko sadržaja u blizini, ali shvativši da smo dobro pripremljeni rekao nam je samo prognozu vremena za nekoliko dana koju je gledao na televiziji i zaželio nam ugodan boravak.
Ovo je jedini dan kada smo bili u trapericama i tenisicama na putovanju. Prvo smo krenuli za Epidaur. Za nekih pola sata smo bili tamo. Ulaznica je 6 € po osobi.














Epidaur je mogao primati oko 13 tisuća gledatelja. Stvarno impresivno izgleda, puno više uživo nego na slikama. Koga zanima neka ga posjeti :-) , a više informacija na.... http://www.epidavros.gr/en/odimos/taytotita-tis-epidavroy/to-theatro-tis-epidavrou.html
Nakon Epidaura smo išli prema malom Epidauru do obale.


Nije baš da smo ostali bez teksta nakon velikog Epidaura.... Oko maloga traju restauracije pa nije dozvoljen ulaz. Ali smo zato iz susjednog dvorišta....nekoliko naranča :-)
Na putu prema Korintu smo se morali kontrolirati da ne napunimo kofer sa narančama jer je sve puno plantaža, a grane su doslovno obješene na cestu. Uzeli smo još koju i gasss.
Moram reći da, kada sam ih jeo drugi dan, imao sam osjećaj kao da prije njih nikada nisam jeo naranče. Tako sočne, pune soka, a apartman je mirisao po njima i nakon našeg odlaska....
Ali vratimo se mi našem obilasku. Sa putopisa od kolega sa foruma sam vidio zanimljive fotografije mostova preko Korinta pa sam napravio plan kako ih obići i vidjeti.









Postoji 7 mostova preko kanala. Jedan most je autoput, jedan je normalni četvorotračni dvosmjerni, dva su potopna dvosmjerna, dva su željeznička i jedan je pješački. Visina probijenog zida je na mjestima 75 metara, širina prolaza 25 metara, a dugačak je oko 6,4 km. Tim prolazom se smanjuje put brodovima otprilike 400 km. Više impresionira činjenica da je izgrađen 1893 godine. Danas bi to bilo samo pitanje vremena i novca, a nekada je to bio pravi pothvat.
Poslije kanala smo produžili u stari grad Korint i na tvrđavu iznad grada, Acrocorinth.






Nismo ulazili. Samo smo malo poslikali izvana, a u Acrocorinth nismo mogli ući jer je bio zatvoren i naravno adaptira se kao i većina toga po Grčkoj.




Dalje smo nastavili po lokalnim cestama prepunim plantaža maslina do Mikene. Od Mikene nije puno toga ostalo, ali meni je tamo bilo najljepše od svih arheoloških parkova. Tamo sam jednostavno nešto osjetio, nekakvu pozitivnu energiju.













A okolo sve puno maslinika.



Maslina je neobranaaaaa


Zatim smo obišli Atrejevu riznicu....



Nakon Mikene smo išli do utvrde iznad Argosa. Tu smo za malo zakasnili. Radno vrijeme je do 17h i mogli smo samo izvana malo pogledati i poslikati.







I tako laganom vožnjom smo se vratili u Tolo do apartmana, osvježili se i spustili u mjesto na večeru.
Mali je to bio krug, svega 200 km, ali smo potrošili cijeli dan. Tolo je jedno jako simpatično turističko mjesto. Nije veliko, ali ima sve što treba, kao što se i vidi na slijedećoj slici.


Vozeći se uz plantaže maslina ostao nam je gorak okus u ustima pa smo to isprali domaćom pivom, u iščekivanju večere ;-). Ovdje je suvlaki bio puuuno bolji.
Ne baš previše umorni, nakon večere smo prošetali na sladoled. Kada sam vidio cijenu od 1,5 € za kuglicu, zlo mi je došlo. Uzeo sam dvije, za svaki slučaj. Kada sam vidio kolika je to "kuglica" više mi nije bilo preskupo. A kada sam probao okus, nevjerojatan. Za mene je to bio najfiniji sladoled koji sam ikada jeo. Naravno i sutra smo navratili u istu slastičarnicu :-)))
Prošetali se još po plaži i otišli na spavanac.

Nema komentara:

Objavi komentar