srijeda, 23. travnja 2014.

Veliki Tabor, Trakošćan 2014.

Sesvete-Veliki Tabor-Trakošćan-Ivanec-Novi Marof-Sesvete (251km-5h)

23.4.2014.

X10-Darijo


Ruta
 Konačno slobodan dan i lijepo vrijeme. Krećem, bilo kuda. Prvo mi je na pamet pala ideja stara Zagorska, pa do Tuhelja. Kod Tuhelja vidim putokaz za Kumrovec. Super, niti tamo nisam bio od osnovne škole. No međutim radovi na kolniku, obilazak...nekuda. Ok. Ionako nisam imao prioritetnu cestu. Obilazna cesta naglo ide uzbrdo otkud puca prekrasan pogled prema Tuheljskim Toplicama i okolnim brdima. Zastajem na trenutak i krećem odmah dalje. Put me vodio okolo naokolo i upoznavao sa krajem kojega nisam niti mislio obići. Laganom vožnjom potrajao je put do Kumrovca. Kada sam stigao tamo, dočekalo me nekoliko autobusa turista. Odmah sam odlučio da ću vidjeti Tita drugi puta. Okrenuo sam ručicu gasa i krenuo dalje kroz Zagorska Sela prema Velikom Taboru. Lijepi krajolici se nastavljaju. Kada sam došao do Velikog Tabora počeo sam razmišljati kada sam tu bio zadnji puta, tj. da li sam tu ikada bio?? Hm...stvarno će me moj ljubimac upoznati Lijepom Našom.


   
Predivan je dvorac

A i pogled je stvarno lijep i opuštajući
Pošto nikada ne krećem od kuće na vožnju bez litre-dve vode i čokolade, tako sam odmah odlučio napraviti pauzu i malo uliti tekućine i energije u tijelo. Pogledao sam u kartu kuda bi mogao dalje i ispalo je da mi odgovara put prema Trakošćanu. Prošao sam kroz Hum na Sutli i uz granicu sa Slovenijom došao do Đurmanca i onda paralelnom cestom sa autoputom prema Macelju gdje se skreće za Trakošćan. Odlična cesta za brzu vožnju, ali i za laganu. Vožnja uz rijeke i kroz šume me oduševljava pa sam pojurio polako i guštao. U Trakošćanu sam popio kavu i Colu i prošetao oko dvorca. Nisam želio ulaziti jer sam ga obišaoprije nepunu godinu.

Nastavio sam dalje cestom kojom još nisam vozio. Redala su se mjesta Bednja, Lepoglava, Ivanec. U Ivanecu sam vidio putokaz za Ivanščicu i odmah dao žmigavac. Došavši do mjesta Prigorec ljudi su me malo čudno gledali, kao da tu baš i ne prolaze turisti, pa sam odlučio da bi možda bilo bolje da se vratim jer sam se i bojao da cesta dalje nije asfaltirana. I taman kada sam se htio okrenuti naletio sam na predivan mlin i izvor vode iznad kojeg je pisalo ovo:









Vratio sam se nazad do Ivaneca i nastavio put Novog Marofa, ali kroz sela prečicom. Vidio sam putokaz Gačice i pomislio zašto ih nitko nije odnio u Državni ured za izgubljene stvari, jer sam siguran da postoji, nego je išao raditi putokaz ako netko primjeti da ih je izgubio...dalje prolazim selom poznatog imena Remetinec i dolazim u Novi Marof. Nastavljam starom cestom kroz Sv.Ivan Zelina, Popovec kući. Skuter ima rezervoar od 15.5 litara i rezerva se pali tek kada se dodje na 300-tinjak kilometara, a na rezervi sam uspio proći još 50-tak km. Najveća pređena kilometraža je 383 km, a najmanja potrošnja nešto manja od 3.5 litara.
Oduševljen viđenim sve više shvaćam zašto govorimo "Lijepom Našom" kada želimo nekome reći nešto o Hrvatskoj. Jedva čekam slijedeći slobodan dan da mogu ići istraživati dalje. Tu sam shvatio da želim skuterom prije svega obići i vidjeti sve dijelove prelijepe nam domovine, a tada se tek uputiti u dalja osvajanja.

Nema komentara:

Objavi komentar