ponedjeljak, 28. travnja 2014.

Sljeme, M.Bistica, Konjščina 2014.

Sljeme-Donja Stubica-Bedekovčina-Marija Bistrica-Konjščina-Komin-Vinkovec (142km-3h)


X10-Darijo i Mihael Bertović


Ruta u obliku srca


Ponedjeljak, vrijeme oblačno i malo hladnjikavo, 12-13 stupnjeva. Pozvao sam nećaka da se ide sa mnom provozati preko Sljemena, što je on sa oduševljenjem prihvatio. Cesta je bila vlažna, ali ne i opasna. Uspon na Sljeme je bio sasvim ok, dok je spust sa zagorske strane bio poprilično neugodan. Cesta je bila skroz mokra i prepuna lišća što nas je natjeralo da vozim polako i oprezno kao po ledu.


Mihael na zagrebačkoj strani


Ja na zagrebačkoj strani


Zagorska strana, na kojoj još niti ne slutim što me čeka na spustu




Napokon kada smo dopuzali do podnožja Medvednice mogli smo nastaviti sa vožnjom. Nakon nekoliko kilometara dolazimo do Stubaka gdje se častimo u zgodnom kafiću iznad potoka.





Do tuda smo znali kuda idemo, dalje nije bilo plana. Mihael je rekao da je gladan pa smo se odlučili još malo provozati i navratiti do mojih roditelja u selo Vinkovec da nešto prezalogajimo.


Dok mu je baka spremala 4-5 jaja, vrijeme je iskoristio za grijanje ruku
Bakin specijalitet, jaja sa brašnom i mlijekom
A ja sam malo bacio foto session.

Asi, mješanac labradora i brzog nepoznatog mužjaka



I tako smo se proluftali i vratili kući. Kasnije sam uočio da je ruta koju smo prošli bila u obliku srca.

Nema komentara:

Objavi komentar