srijeda, 30. travnja 2014.

Kravarsko, Vojnić 2014.

Sesvete-V.Gorica-Kravarsko-Vojnić-Karlovac-Sesvete (217km-3h45min)

30.4.2014.

X10-Darijo i Mihael B.


Ruta

Godišnji mi je došao nenadano tjedan dana ranije, tj. trebao sam ići 2 tjedna, ali sam dobio 3 pa sam probao to iskoristiti što bolje, ali vrijeme mi nije bilo naklonjeno, kao i svima na žalost tokom cijele 2014. god. Dok se temperatura podigla na 18 stupnjeva krenuli smo put Kravarskog. Cesta se na više dionica renovira pa je bilo dosta prašinarenja po makadamu. Podneblje je prekrasno brdovito sa stalnim usponima i spuštanjima. Uživali smo u prirodi i došli do Kupe u blizini Pisarovine koja se tokom godine nekoliko puta  izljevala iz korita.





Iako je nemoguće fulati ako postoje dvije ceste, ja sam uspio. Umjesto prema sjeveru, prema Pisarovini, ja sam skrenuo preko mosta sa slike jer mi se baš dopao...
Prošli smo sela Čremušnica, Gornju Čemernicu i došli na cestu Glina-Vojnić. Tu smo odlućili ići za Vojnić pa prema Karlovcu i pravac Sesvete, jer sam se morao vratiti kući do 15h.
Stali smo u Turnju pogledati oklopna vozila i nastavili kući.







Nema komentara:

Objavi komentar