subota, 7. lipnja 2014.

Petrova Gora 2014.

Sesvete-Velika Gorica-Petrinja-Glina-Vojnić-Petrova Gora-Karlovac-Sesvete (233km-3h30min)

7.6.2014.

Spidermax-Renato
X10-Darijo

Ruta


Nakon tri radna tjedna, iznenada sam dobio drugi dio godišnjeg. Zbog popunjenosti termina 10.7. dobio sam 9.6.-30.6. Žalostan zbog toga kaj neću moći sa ženicom i našim anđelekom zajedno na more, odlučio sam, kao pravi Hrvat, otići u šoping, ali naravno za svog ljubimca. Nakon izvoženih 15750km, michelinke su zamjenjene michelinkama :))




Iako je recesija, nisam želio više riskirati na potrošenima. Po kiši bi lampica ASR-a stalno blinkala i jedva bi kretao.
Sa novim gumama krenuo sam zaboraviti termin pravog ljetnog godišnjeg. Vrijeme je idealno. Izbor je pao na izlet do Petrove Gore. Krenuli smo oko 13h, jer je Renato radio, pa nismo mogli daleko. Cesta je u dobrom stanju. Spomenik glomaznih dimenzija je jako uništen i pokraden.






Još jedan od spomenika koje sam morao obići sa školom. Spustili smo se do podnožja gore i htjeli popiti cugu. Na žalost, u restoranu je bila svadba i ništa od cuge. Jako lijepo je uređen natkriveni prostor na otvorenom gdje si možeš u vlastitom aranžmanu donijeti što želiš i uživati u prirodi. Čak ima i prirodni motor za vrtiti "nešto" na ražnju. Jako domišljato.





Renatu je bilo teško to gledati i morali smo brzo pobjeći dok nije čovjeku maznul taj "ražnjić".  :)
Možda nismo imali puno za vidjeti, ali je bila dobra vožnjica i moram priznati da motor u novim šlapicama nije za prepoznati.

Nema komentara:

Objavi komentar