četvrtak, 1. svibnja 2014.

Varaždin, Koprivnica 2014.

Sesvete-Varaždin-Koprivnica-Križevci-Vinkovec-Sesvete (202km-3h)

1.5.2014.

X10-Darijo i Suzana

Ruta

Bili smo pozvani da idemo na ručak kod mojih roditelja u Vinkovec što smo naravno prihvatili jer je to bio znak da žena ne mora kuhati pa se možemo malo zajedno provozati. Vrijeme predivno. Odlučili smo se za sunčanje u Varaždinu. Cesta je i za malo brže motore od našeg skutera, ali nismo niti mi baš puzali. 90-120km/h je dovoljno za uživanje i podizanje adrenalina po prekrasnim zavojima stare ceste koja ide uz autoput. Kavica, sokić i croassani za opuštanje na trgu bivšeg glavnog grada Lijepe Naše.





Grad je prekrasno uređen, ali već ima mnogo fasada za ponovno renoviranje.
Nerado smo ustali sa stolica i sunčanja i krenuli našim ljubimcem prema Koprivnici. Tamo smo ostali iznenađeni kakva je gužva na glavnom Trgu. Malo smo se šetali lijepim parkom, slikali i krenuli prema gužvi da vidimo što se tamo dešava. Dijeli se besplatan grah! Totalno smo zaboravili da je 1.maj jer je u Varaždinu sve bilo pusto. Ljudi su čekali u redu čak i sa posudama za odnijeti kući. Znam da je "vojnički" grah jako fini jer sam to iskusio na vlastitoj koži kada sam ga u vojarni Borongaj jeo 3 tjedna bez prestanka, ali ovi ljudi nisu baš izgledali kao da ga nose kućama radi toga.







Nakon šetnje smo krenuli na ručak kroz poznata nam sela. Natrpali se, odmorili, neki i "ubili oko", prošetali... Zahvalili se na finoj papici i vratili se kući. Na putu za doma ja sam već mislima bio na sutrašnjem motoriranju nekuda....

Nema komentara:

Objavi komentar