nedjelja, 25. svibnja 2014.

Senj, Maslenica, Gospić, Vrbovsko 2014.

Sesvete-Duga Resa-Brinje-Senj-Maslenica-Gospić-Jezerane-Vrbovsko-Karlovac-Sesvete (638kn-7h30min)

25.4.2014.

X10-Darijo


Ruta

Nakon povratka sa godišnjeg, prvi slobodan dan slijedi u nedjelju 25.5. Taman su se stišali utisci putovanja sa ženicom i dolazi želja za novim avanturama. Prvo što sam poželio je bilo popiti sok i gledati u more. Prognoza je bila odlična i plan rute se stvorio u trenutku. Idem do Senja preko Duge Rese i Brinja starom cestom, jer tuda stvarno nisam dugo prolazio...vjerojatno od Domovinskog rata. Prva stanica je bila Tounj. Odmor uz rijeku od 10 minuta i gasss dalje.







Stvarno lijepo i mirno mjesto za napraviti pauzu.
I dalje je cesta zadovoljavajuće kvalitete osim u Jezeranama gdje je makadam i gdje se stavlja novi sloj asfalta. Preko Kapele "888mnv" i Vratnika "700mnv" je odlična brza cesta i ubrzo sam u Senju gdje nema daška vjetra. Sjetio sam se da sam čitao kako se bajkeri okupljaju u nekom bircu uz more, ali južnije od Senja. Prošao sam tuda sa ženom prije dva tjedna, ali se ne sjećam koje je to bilo mjesto. Na cesti nije skoro uopće bilo automobila, ali motora je bilo jako puno. Iako sa skuterom, mnoge sam motore prestizao i nikako nisam uspio uloviti nekoga tko drži moj ritam. Bilo je jako puno Slovenaca sa GS-ima i sa raznim R-ovima, ali sa njima naravno nisam mogao držati ritam. Nastavio sam dalje sam i izvlačio maximum iz skutera. Cesta je bila kao trening staza. Sjećam se da sam u jednom zavoju bio na rubu zapinjanja sa centralnim nogarom, a pored mene je prošao sa vanjske strane jedan na GS-u, puno brže, i još dignuo lijevu ruku u znak pozdrava. Ili je možda htio reći: Mali daj se makni. Nevjerojatno mi je to bilo, ali to je razlika između skutera i motora, naravno i iskustvo vozača. Vozio sam tako 40-tak minuta kada sam stigao u Karlobag, ciljano mjesto. Skinuo sam se u kratke rukave, sjedio i piljio u more. Nakon pola sata guštanja uzeo sam telefon da vidim na karti kuda bi mogao dalje. Pala mi je ideja da se provozam do Maslenice kada sam već tu, sjećajući se kako sam guštao po tim zavojima sa ženicom kao suvozačom. Idem probati kako ću savladavati zavoje kada sam na skuteru sam. Nevjerojatno, ali imam osjećaj kao da mi je bilo sigurnije u zavojima sa ženom, ali na ubrzanju već ne. Kada sam stigao do Maslenice odlučio sam ići za Gospić. Ne znam da li sam ikada tamo bio. U Gospiću sam skrenuo za selo Smiljan gdje je Memorijalni centar Nikole Tesle. Bilo mi je malo glupo ići sam unutra, iako je radio, pa sam nastavio prema Perušiću. Prošao sam u blizini jezera Kruščica. U Perušiću sam prvi puta punio gorivo.

Tko je to sparkirao tu avion i zaboravio na njega???



Nastavio sam dalje do Otočca, Brinja, i u Jezeranama sam skrenuo za Drežnicu, Jasenak. Nikada doći do Ogulina. U Ogulinu sam skrenuo prema Vrbovskom gdje sam već bio strašno gladan. Priroda je lijepa, ali cesta je dosta popucana i opasna. Pojeo sam fine ćevape i popio sok kod Vrbovskog i pravac Karlovac, Zagreb.


Kod Vrbovskog

Stara Riječka od Vrbovskog je odlična i pun energije uživao sam do kuće. Drugi dan sam malo pregledao motor i shvatio da mi je zadnja guma na izmaku, a uzrok bi mogao biti oštar asfalt i vožnja u dvoje. A možda me zato i nije držao baš predobro po zavojima. Ali dosta je i izdržala, 14500km. Odličan đir. Najveća pređena kilometraža u jednom danu, 638km.


Nema komentara:

Objavi komentar