nedjelja, 8. travnja 2018.

Ki to more platit?!? 2018.

08.04.2018.

Mile&Darijo

4. mjesec je protekao u učenju i navikavnju na drugačiju vožnju nakon skutera. Sve je isto, a opet totalno drugačije. Odradio sam prvi servis na 1000 km i pripremio sve za prvo putovanje. Kilometri su se brzo skupljali. Prvo sam sa Mileom otišao isprobati kako je voziti motor po magistrali. Magistrala je izabrana jer je poznata, a predivna cesta bez šljunka. A i k tome je toplije od unutrašnjosti. Na magistrali u ovo vrijeme gotovo da nema prometa, osim naravno motora.


Autoputom do Karlovca, pa na kavu u PTG i onda prema Josipdolu i Senju po staroj cesti.




Prvi sloj na novoj gumi je potrošen i možemo početi sa normalnom vožnjom, naravno osim upotrebe punog gasa do prvog servisa, a to je čim se vratim u ZG.



Na Marijeve upute smo u povratku iz Starigrada išli po lijepoj cesti preko Vinodolskog-Breze-Jasenak-Ogulin, ali ne u ovo doba godine jer još ima snijega koji se cijedi po kolniku i puno šljunka. A to nije ono što želimo i volimo na motorima. Prvi đir je zadovoljio i potpuno sam drugačije doživio ovu cestu. Adrenalin je veći kao i gušt.


14.04.-15.04.2018.

Mario&Darijo

Nakon prvog servisa sa Mariom sam otišao do Paga. Sada sam već znao otprilike razliku između vožnje skutera i motora, ali trebalo je još puno kilometara da budem siguran u njega kao kaj sam bio sa Bijelkom. A sada se može već i gas malo odvinuti....


PTG stanica.



Skidanje duplih slojeva na Vratniku jer počinje puno veća temperatura i počinje kuhanje u termo podstavama.



Karlobag. Omiljeni biker friendly cafe iznad plaže sa predivnim pogledom na more i otok Pag gdje idemo, naravno okolo, kopnom.





Dolazak u Pag, tuširanje, presvlačenje i šetnja na pivicu.

Ujutro buđenje i povratak.
Uživanje u peglanju magistrale, kava opet isto mjesto - Karlobag pa PTG.


Dolazak doma sa lijepo odvoženom kilometražom, potrošnjom od 3.9 litara i lijepo porubljenim gumama.



Drugi đir je još više povisio adrenalin vožnjom. Počeo sam učiti kako bolje savladavati zavoje, kada kočiti....jer sve je potpuno drugačije od onoga kaj sam vozio zadnjih 4 godine. Motor pruža totalno drugačije emocije u vožnji. Naravno ima prednosti i mane naspram skutera.

21.04.2018.

Mario&Darijo, kasnije i Alen u povratku

Mario je dao prijedlog da odemo đir do Bakra na ribice. Nije mi dva puta trebalo reći😎.
Stanka na kavi u PTG-u i gas za Rijeku i spuštanje u Bakar.



U Bakru sam upoznao Marijevog prijatelja.
Alen je iz Čakovca i vozi brutalnog Ducati Panigalea 959 sa dodatnim auspuhom od Akrapovića.
Predivno se čuje😃😎😋😋.
Pojeli smo i krenuli nazad za Zagreb. Njemu je naravno naš ritam bio prespor pa se on malo oslobodio i otišao, pa nas pričekao i tako nekoliko puta do PTG-a gdje smo popili kavu. Zatim doma nakon odvoženih 400 km.



Sve više se oslobađam u vožnji. Osim načina vožnje najveća mi je razlika u dostignutim brzinama. Sa skuterom sam vozio do nekakvih 120-130 km/h, a sa motorom to nerijetko bude 150-160 pa i 170, zato treba privikavanje na to.

26.04.2018.

Dragec&Darijo

Sa prijateljem Dragecom koji je također promijenio vozilo otišao sam malo krug po Zagorju i na kavicu u Mariju Bistricu. On je sa motora Yamaha tdm850 prešao na skuter Malagutti spidermax 500. Lijepih 150 km u ugodnom društvu.



U međuvremenu sam kupio i montirao neku dodatnu opremu na motor i dogovorio sa Mariom  putovanje do Grčke o kojem smo pričali još na zadnjem zajedničkom putovanju sa Bijelkom u Crnoj Gori na jesen. Iako nisam mislio da budemo to i ostvarili, ukazala se prilika. Sa motorom sam napravio skoro 2500 km u ovom mjesecu i stopili smo se u jedno i možemo putovati. Jedina zamjerka motoru je malo tvrđe sjedalo. Kada se oznojim u vožnji onda malko žulja.

Nema komentara:

Objavi komentar