utorak, 2. kolovoza 2016.

Malo Slovenije, malo Hrvatske 2016.

Zagreb-Otočec-Žužemberk-izvor Krke-Čabar-Delnice-Zagreb (400 km - 7 h)

2.8.2016.

TDM - Dragec
X10 - Darijo

Dogovor o nekoj vožnji je brzo pao. Dragec je pitao: Kume, hoćemo na neku vožnju, a ja sam samo čekao nekoga da se malo provozam jer ova godina je totalno podbacila, što zbog bolesti, što zbog malo slobodnog vremena.
Ja sam napravio rutu, a Dragec je dao blagoslov. Krenuli smo starom cestom kroz Sloveniju uz Savu, pa dalje uz Krku i prvo stajanje je bilo u Otočecu. Ja sam bio prije dvije godine, ali na lijepa mjesta se može uvijek vratiti. Malo smo prošetali, malo slikali.
















Nastavili smo dalje do Žužemberga pa do izvora Krke gdje smo obavili i gablec da izdržimo do Zagreba jer je dogovor bio da idemo na ćevape u kajmaku.






Nakon izvora Krke smo skrenuli za Videm i na vrhu u šumi sreli jednu uplašenu srnu. Nastavili smo prema Čabru i dalje prema Delnicama gdje smo stali na kavi i nakon toga samo gas i peglanje zavoja na poznatoj nam cesti.
Čista uživancija. I na kraju još veća - ćevapi u Batku.

Nema komentara:

Objavi komentar